Wednesday, January 20, 2016

Bisdak Ko Bai!



Date Originally Posted: 4/11/05

Previously, I posted in tagalog, now let me do it in pure bisaya and a little bit of english as we cebuanos always mix these two languages (sorry po sa mga manila-friends ko =)).

Di ba lisod man magbinisaya nga bisaya ra dyud. Pirmi man dyud na naay gamay inenglis. Pusta pa ta ug inom nga inig sulti ninyo naa dyud pakapin nga bisaya. Ay! ayaw na lang oi kay matipsy ko parehas sa una hehehe. o! unsaon man pagbinisaya anang tipsy beh? aber? dili man pwede hubug, pwede cguro "nagkindang-kindang kay nakainom gamay", taasa pud sa bisaya oi hehehe. butangan nako ug "(...)" ang akong bisaya nga versiones(wa na dyud koy mahuna-huna-an nga bisaya ani), ingna ko kung sakto ba hehehe.

Kay ang ngalan sa akong blog kay "Aneshka's useless rants" (mga way pulos nga yawyaw ni aneshka), Wa na pud ni pulos kay tag-ana? Sa kanunay(As usual) wala na pud ko lingaw. Akong paninguhaun nga bisaya ra dyud ang akong iyaw-yaw diri. oki doki!

Kapoy pud ug huna-huna tagalog kay usahay itranslate(lisoda ibisaya ani oi, pwede "ibalhin sa laing lenguahe") nako sa engles unya nako i-tagalog. Usahay matintal ko ug ingon ug "lugar lang", palihug ko sa plete, plete o! o di kaha toktok sa jeep.

Hapit pud ko makaingon ug tag-pila na? ug usahay lisod man kau i-express(pagpakita sa gibati) kung dili cebuano. Wa koy paki kung tan-awon ko nila kay bisdak kau ko mosulti, basta comfortable(com-por-tab-le sa bisaya) ko nga mag-cebuano.

Weird pud kay kung mo-ingon gani ka ug taga-cebu ka, mo-ingon dayon ug probinsya. hay!

oi..oi..oi..karon pa ko kabalo ani, di ba kung mokaon ta ug siopao butangan man dyud nato ug ketsap(usa pa ni, dapat ket-suup pag sulti). Weird(medyo wala sa pangutok) daw ta kay butangan na2.. Hmmm. mauwaw na lang hinoon ko mangayo sa chowking pero bahala na mas lami man beh kung naay ket-sup.

ganiha pa! nagkighimatmat(ah! laluma gud hehehe) namo ang among bag-ong presidente, nya kay pirting mang mubua sa iyang gisulti, nakapangutana ko sa akong tapad ug "mao ra na?", nya ning tan-aw ra siya nako. dugay ko naka "g" nga wala diay siya kasabot hehehe.

pastilan nawad-an ko ug mojo(pagkaon ni siya sa shakey's hehehe corny, ambot unsa bisaya ani) ug nahutdan nako ug isuwat. mau lang usa na ron. -bow(pagduko sa liog)-

pag-comentya pud mo oi para kuno daghan ko ug mga migo ug miga hehehe. Ug ikaw pud batig nawong, pagbutang pud diha, cge ra ka basa ug panaway. Hmmmp...ako dyud na butangan ini-nit tubig imong itlog kung di ka mo-commentya. Nindot noon na naa tay sud-an nyehehehe.

No comments: